Pārlekt uz galveno saturu

LLU starptautiskās maģistra programmas "Agri-food Business Management" studenti nostiprina mārketinga teorētiskās zināšanas praksē

Attēla autors: No LLU arhīva

2022.gada 12. maijā Latvijas - Lietuvas - Igaunijas kopīgi īstenotās maģistra programmas "Agri-food Business Management / Lauksaimniecības un pārtikas biznesa vadīšana" studējošie kopā ar studiju kursa "Lauksaimniecības un pārtikas biznesa mārketinga komunikācija" docētāju – dr.oec., asoc.prof. Ingūnu Gulbi apmeklēja lauksaimniecības un tehnisko nozaru izstādi "Pavasaris 2022", kurā izzināja izstāžu mārketinga praktiskos aspektus.

Šī studiju kursa mērķis ir izzināt un apgūt mārketinga komunikācijas rīkus, īpaši fokusējoties uz lauksaimniecības un pārtikas uzņēmumu produktu virzīšanas specifiku, lai spētu patstāvīgi izstrādāt un vadīt  integrētās mārketinga komunikācijas stratēģiju, efektīvi sazinoties ar pircējiem un patērētājiem, politikas veidotājiem un sabiedrību kopumā, tādējādi veicinot uzņēmuma konkurētspēju un ilgtspējīgu lauksaimniecības un pārtikas produktu attīstību. Izstādes apmeklējuma laikā studentiem bija iespēja ne tikai apskatīt plašu lauksaimniecības nozaru produkciju un jaunākās tehnoloģijas izstāžu organizēšanā, bet arī par piemiņu iegūt kopīgu foto ar izstādes īpašnieku, Latvijas Republikas Zemkopības ministra biroja vadītāju, novada mēru, Latvijas bijušajiem ministriem un citām augstām amatpersonām.

Pievienots 16/05/2022